|
Beste Sylvia,
Goede keuze! Holthuizen is een heel leuke wijk. Wij wonen er met veel plezier. Mooi gelegen aan een groot park en heerlijk rustig maar toch heel dichtbij allerlei voorzieningen. Winkels, scholen, medische voorzieningen, dichtbij grote wegen alle kanten op etc.
Waarom helemaal naar de Bakenbergseweg? We hebben hele goede scholen op nog geen 5 min. afstand waarbij ook VSO, TSO en BSO aanwezig is (incl. meerdere KDV's). Als je je kind vanuit Holthuizen naar de Bakenbergseweg moet brengen 's ochtends dan moet je rekening houden met spits. Je bent dan min. een half uur onderweg (ik heb vlakbij de Bakenbergseweg gewerkt dus spreek uit ervaring). Mijn zoontje gaat naar De Ommelander en ook naar de BSO in de school en mijn dochtertje gaat naar het KDV vlakbij de school. Diverse kinderen uit de wijk zitten op de Ommelander.
Als je wat meer wilt weten over Holthuizen of andere zaken m.b.t. gezin etc. dan kun je me altijd een berichtje sturen. Het is sowieso leuk om meer (jonge) gezinnen in de wijk erbij te krijgen.
Groeten, Rosanne
|